Про стан роботи із зверненнями громадян у І кварталі 2024 року
Протягом І кварталу 2024 року розглянуто 209 звернень громадян, з них: 19 звернень на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
153 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою, 33 звернення надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 4 звернення на “гарячу лінію” міської ради. На 23 звернення надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 178 звернень вирішено позитивно та 8 звернень в стадії розгляду. За І квартал 2024 року керівництвом міської ради проведено 3 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 4 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
Стан розгляду звернень громадян аналізується на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
Відповідь заявникам надається в обов’язковому порядку без порушення термінів розгляду.