Благовіщенська міська територіальна громада

Голованівського району Кіровоградської області

Управління державної казначейської служби України у районі

                    Керівникам установ, що обслуговуються в Управлінні Казначейства 

                                            Щодо підключення установ до СДО

З метою забезпечення ефективного казначейського обслуговування                  з використанням системи дистанційного обслуговування Казначейства (далі - СДО)  та реального обміну електронними документами засобами ПТК «Клієнт Казначейства - Казначейство», Управління Державної казначейської служби України у Благовіщенському районі (далі – Управління Казначейства) повідомляє наступне.

        Вимогами Розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.11.2017               № 816-р визначено пріоритетним казначейське обслуговування розпорядників (одержувачів) коштів державного та рекомендовано для місцевого бюджетів через систему дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства - Казначейство» та необхідність здійснення ними організаційно-технічних заходів щодо підключення до даної системи.

        Управлінням Казначейства реалізовано низку організаційних та технічних заходів, які забезпечують можливість дистанційного обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.

       Зокрема, з клієнтами Управління Казначейства укладено договори на обслуговування в СДО, здійснено їх підключення до системи та забезпечується обмін електронними документами в рамках дистанційного казначейського обслуговування підключених клієнтів.

       Особливо дане питання актуальне в умовах запобігання поширенню COVID-19, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211  «Про запобігання поширенню на території України гострої    

 

респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із            змінами).

        На поточний момент переважна більшість розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, які обслуговуються в Управлінні Казначейства, активно користуються можливістю реєстрації бюджетних та бюджетних фінансових зобов’язань, оплати платіжних доручень, отримання виписок за рахунками в електронному вигляді. Використання вказаних електронних сервісів дозволяє швидко та надійно виконувати усі технологічні операції (фінансові та інформаційні), пов’язані з казначейським обслуговуванням розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

       Обсяг документів, які надходять від розпорядників бюджетних коштів в паперовому вигляді  при здійсненні розрахунково-касового обслуговування в органах Казначейства, призводить до неефективного використання наявних кадрових ресурсів, пов’язаного з необхідністю тривалої обробки, витрат часу на виправлення помилок при опрацюванні таких документів.

        Запровадження обробки вказаних документів засобами системи дистанційного обслуговування Казначейства забезпечить значне зменшення часу їх опрацювання, оптимізує витрати ресурсів як органу Казначейства, так і Відділу освіти і молоді.

         Зважаючи на необхідність виконання вимог Розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 № 816-р, використання сучасних технологій при здійсненні казначейського обслуговування, оптимізації процедури обробки кошторисних та платіжних документів,  звертаємось до Вас з проханням ужити заходів щодо переходу на розрахунково-касове обслуговування в Управлінні Казначейства з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства - Казначейство».

         За додатковою інформацією звертатись у сектор реєстрації та роботи з клієнтами з надання кваліфікованих електронних довірчих послуг управління за номером телефона (5259) 2-93-57.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь