Благовіщенська міська територіальна громада

Голованівського району Кіровоградської області

Звернення громадян

                                 

07 Серпня, 2024 р., 14:55
Протягом І півріччя 2024 року розглянуто 343 звернення громадян, з них: 40 звернень на особистому та виїзному прийомі громадян у керівництва міської ради, 241 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою, 50 звернень надійшло через Кіровоградський Регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 7 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 47 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 286 звернень вирішено позитивно та 10 звернень в стадії розгляду, строків розгляду звернень не порушено.
07 Серпня, 2024 р., 14:48
Керівники та інші посадові  особи  органів  державної  влади, місцевого  самоврядування,   підприємств,   установ,   організацій незалежно  від  форм  власності,  об'єднань  громадян  зобов'язані проводити особистий прийом громадян.
25 Січня, 2024 р., 14:46
Протягом 2023 року розглянуто 501 звернення громадян, з них: 50 звернень на особистому та виїзному прийомі громадян у керівництва міської ради, 304 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою, 127 звернень надійшло через Кіровоградський обласний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 15 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 75 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 422 звернення вирішено позитивно та 4 звернень в стадії розгляду.
07 Жовтня, 2023 р., 14:45
Протягом ІІІ кварталу 2023 року розглянуто 334 звернення громадян, з них: 25 звернень на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради, 189 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 108 звернень надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 12 звернень на “гарячу лінію” міської ради, 278 звернень вирішено позитивно та 8 звернень в стадії розгляду. На звітну дату керівництвом міської ради проведено 8 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 12 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
07 Липня, 2023 р., 14:44
Протягом ІІ кварталу 2023 року розглянуто 192 звернення громадян, з них: 9 звернень на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради, 96 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 65 звернень надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 9 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 29 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством,   158 звернень вирішено позитивно та 5 звернень в стадії розгляду. Станом на 30 червня 2023 року керівництвом міської ради проведено 5 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 9 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
07 Квітня, 2023 р., 14:42
Протягом І кварталу 2023 року розглянуто 81 звернення громадян, з них: 6 звернень на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради, 37 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 24 звернення надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 5 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 11 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством,   63 звернення вирішено позитивно та 7 звернень в стадії розгляду. За  І квартал 2023 року керівництвом міської ради проведено 2 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 5 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
26 Січня, 2023 р., 14:40
Протягом 2022 року розглянуто 279 звернень громадян, з них: 7 звернень на особистому та виїзному прийомі громадян у керівництва міської ради, 136 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 126 звернень надійшло через Кіровоградський обласний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”). На 6 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 268 звернень вирішено позитивно та 4 звернень в стадії розгляду, 1 звернення надіслано за належністю, строків розгляду звернень не порушено.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь