Про стан роботи із зверненнями громадян у ІІ кварталі 2024 року
Протягом ІІ кварталу 2024 року розглянуто 343 звернення громадян, з них: 40 звернень на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
241 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою, 50 звернення надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 7 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 47 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 286 звернень вирішено позитивно та 10 звернень в стадії розгляду. За звітний період керівництвом міської ради проведено 6 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 7 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
Стан розгляду звернень громадян аналізується на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
Відповідь заявникам надається в обов’язковому порядку без порушення термінів розгляду.