Про стан роботи із зверненнями громадян у ІІІ кварталі 2024 року
Протягом ІІІ кварталу 2024 року розглянуто 479 звернень громадян, з них: 59 звернень на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
341 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою, 69 звернень надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 10 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 69 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 404 звернення вирішено позитивно та 6 звернень в стадії розгляду. За звітний період керівництвом міської ради проведено 9 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 10 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
Стан розгляду звернень громадян аналізується на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
Відповідь заявникам надається в обов’язковому порядку без порушення термінів розгляду.