Про стан роботи із зверненнями громадян у ІV кварталі 2024 року
Протягом ІV кварталу 2024 року розглянуто 544 звернення громадян, з них: 72 звернення на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
379 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 74 звернення надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 12 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 83 звернення надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 460 звернень вирішено позитивно та 1 звернення в стадії розгляду. За звітний період керівництвом міської ради проведено 12 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 12 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
Стан розгляду звернень громадян аналізується на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
Відповідь заявникам надається в обов’язковому порядку без порушення термінів розгляду.