Про стан роботи із зверненнями громадян у 2024 році
Протягом 2024 року розглянуто 544 звернень громадян, з них:
72 звернення на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради, 383 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою (+ОДА), 74 звернення надійшло через Кіровоградський обласний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 12 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 83 звернення надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 460 звернень вирішено позитивно та 1 звернення в стадії розгляду, строків розгляду звернень не порушено.
Згідно класифікації звернень найбільше порушувались питання: аграрної політики і земельних відносин - 67; комунального господарства - 38; соціального захисту населення - 28; житлової політики – 14; освіти – 9; екології та природних ресурсів – 8; охорони здоров’я - 7; праці і заробітної плати - 3; сімейної та гендерної політики. Захисту прав дітей – 3; фінансової, податкової, митної політики - 1; діяльність органів місцевого самоврядування – 1.
Структура звернень за видами становить: 538 заява (клопотання), 6 скарг. За соціальним станом авторів звернень: 25 – пенсіонери; 4 – робітники; 3 – безробітні; 2 – працівники бюджетної сфери; 1 – пенсіонер з числа військовослужбовців, військовослужбовець та підприємець; 507- інші.
Відповідно до категорій громадян: 10 - особи з інвалідністю І-ІІІ групи; 7 – внутрішньо переміщені особи; 6 - учасники бойових дій, 2 – одинока мати; 1 – учасник війни та дитина війни; 517 - інші категорії.
За статтю авторів звернення: чоловіча – 274, жіноча – 346.
Стан розгляду звернень громадян аналізується на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
Відповідь заявникам надається в обов’язковому порядку без порушення термінів розгляду.