Про стан роботи зі зверненнями громадян
Протягом ІІ кварталу 2025 року розглянуто 245 звернень громадян, з них: 42 звернення на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
140 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 51 звернення надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 6 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 39 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 200 звернень вирішено позитивно та 5 звернень у стадії розгляду. За звітний період керівництвом міської ради проведено 6 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 6 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
Стан розгляду звернень громадян аналізується на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
Відповідь заявникам надається в обов’язковому порядку без порушення термінів розгляду.