Про стан роботи зі зверненнями громадян
Протягом ІІІ кварталу 2025 року розглянуто 357 звернень громадян, з них: 61 звернення на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради, 215 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 64 звернення надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 9 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 61 звернення надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 288 звернень вирішено позитивно та 7 звернень у стадії розгляду. За звітний період керівництвом міської ради проведено 9 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 9 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
Стан розгляду звернень громадян аналізується на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
Відповідь заявникам надається в обов’язковому порядку без порушення термінів розгляду.