До відома внутрішньо переміщених осіб!
Повідомляємо, що відповідно до Регіональної програми підтримки та інтеграції внутрішньо переміщених осіб Кіровоградської області запроваджується виплата одноразової матеріальної допомоги особам, які досягли 80 – річного віку, багатодітним сім'ям, особам з інвалідністю І та ІІ груп з числа внутрішньо переміщених осіб.
Розмір допомоги складає 3000 грн., а для багатодітних сімей – 3000 грн. на кожну особу в сім'ї.
Виплата допомоги відбувається один раз на рік і не залежить від отримуваних пенсій, державних соціальних допомог та інших доходів (крім осіб, які перебувають на повному державному утриманні).
Для отримання допомоги громадянам вищезазначених категорій населення, які проживають на території Голованівського району, необхідно подати до управління соціального захисту Голованівської районної військової адміністрації(в сільській місцевості – до старостату) наступні документи, з пред'явленням оригіналів:
1. Копія документа, що посвідчує особу;
2. Копія реєстраційного номера облікової картки платників податків або повідомлення про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платників податків;
3. Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
4. Довідка з державного банку із зазначенням номеру відкритого банківського рахунку (за стандартом IBAN)
Один з батьків багатодітних родин додатково подає:
1. Копії документів, що посвідчують особу для інших членів родини, які досягли 14 – річного віку;
2. Копії свідоцтв про народження дитини (для дітей до 14 років):
3. Копії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на всіх членів родини;
4. Копія посвідчення батьків багатодітної сім'ї;
5. Копії посвідчень дитини з багатодітної сім'ї.
Особи з інвалідністю І та ІІ групи додатково подають:
1. Копію довідки медико – соціальної експертної комісії про групу інвалідності;
2. Копія посвідчення особи з інвалідністю (за наявності).
Виплата допомоги буде проводитися управлінням соціального захисту Голованівської райдержадміністрації в порядку черговості звернень.