Благовіщенська міська територіальна громада

Голованівського району Кіровоградської області

Благовіщенського відділу державних соціальних допомог, компенсацій, житлових субсидій УСЗН Голованівської РДА

оприлюднено 31.07.2023 р.

Надання послуг з реабілітації в КП "Знам'янська обласна

бальнеологічна лікарня" Кіровоградської обласної ради

З метою надання послуг з реабілітації особам з інвалідністю внаслідок війни та військовослужбовцям, звільненим з військової служби під час воєнного стану за станом здоров’я на підставі висновку (постанови) військово-лікарської комісії про непридатність до військової служби з виключенням з військового обліку розпорядженням начальника облвійськадміністрації від 17 травня 2023 року № 522-р до напрямів реалізації та заходів обласної комплексної програми соціальної підтримки учасників АТО/ООС, членів їх сімей, сімей загиблих (померлих) учасників АТО/ООС, постраждалих учасників Революції Гідності, учасників-добровольців, які брали участь у захисті територіальної цілісності та державного суверенітету на Сході України та увічнення пам’яті загиблих (померлих) ветеранів у Кіровоградській області на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Кіровоградської обласної ради від 19 лютого 2021 року № 56 були внесені зміни, а саме: доповнено пунктами 2.9 та 2.10

20 липня 2023 року розпорядженням начальника облвійськадміністрації за № 821-р затверджено Порядок відшкодування вартості наданих послуг з реабілітації осіб з інвалідністю внаслідок війни та військовослужбовцям, звільненим з військової служби під час воєнного стану за станом здоров’я - на підставі висновку (постанови) військово-лікарської комісії про непридатність до військової служби з виключенням з військового обліку, в комунальному підприємстві "Знам'янська обласна бальнеологічна лікарня" Кіровоградської обласної ради

Одержувачами послуг з реабілітації є особи, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період, здійснення зазначених заходів, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, які зареєстровані на території Кіровоградської області, а для внутрішньо переміщених осіб - за фактичним місцем проживання у Кіровоградській області відповідно до довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (далі - Особи), а саме:

  1. особи з інвалідністю внаслідок війни, відповідно до пунктів 11-14, 16 частини другої статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
  2. особи, яким встановлено статус особи з інвалідністю внаслідок війни до 20 лютого 2014 року;
  3. військовослужбовці, звільнені з військової служби під час воєнного стану за станом, здоров’я - на підставі висновку (постанови) військово-лікарської комісії про непридатність до військової служби з виключенням з військового обліку (згідно з списками наданими територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки).

Дія Порядку не поширюється на військовослужбовців, які проходять військову службу.

Для отримання послуг з реабілітації Особи подають до місцевого органу соціального захисту письмову заяву у довільній формі.

До заяви подаються такі документи:

копія документа, що посвідчує особу, перелік яких визначено пунктом 1 частини першої статті 13 Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус";

копія витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання (у разі надання копії паспорта у формі картки);

копія реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової1 картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган);

копія висновку медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності для осіб з інвалідністю;

копія посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни (у разі наявності);

копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для осіб, які є внутрішньо переміщеними особами);

копія документа(ів), який(і) підтверджує(ють) безпосередню участь в АТО/ООС, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України

копію військового квитка;

Під час подання копій документів, передбачених цим пунктом, Особи надають їх оригінали для огляду.

Підставами для відмови у наданні послуг з реабілітації є:

подання неповного пакету документів;

неналежність Особи до категорії одержувачів послуг з реабілітації відповідно до Порядку.

Особи забезпечуються послугами з реабілітації в порядку черги раз на рік строком на 14 календарних днів, поділ послуг з реабілітації та передача їх іншим особам забороняється.

Вартість проїзду до Закладу та у зворотньому напрямку не відшкодовується.

За Особою, яка перебуває на обліку, але не отримала безоплатні послуги з реабілітації в поточному році, зберігається право на їх забезпечення у наступному році.

Громадяни, що супроводжують осіб з інвалідністю І групи, яким за висновком лікувально-профілактичного закладу необхідна постійна стороння допомога, забезпечуються в Закладі проживанням та харчуванням, без надання послуг з реабілітації. Якщо особа з інвалідністю І групи здатна обслуговувати себе самостійно, видається відповідна довідка лікувально-профілактичного закладу. .

Особу з інвалідністю І групи не можуть супроводжувати особи з інвалідністю І групи та особи, які не досягли 18-річного віку.

Начальник управління соціального захисту

населення Голованівської ОВА                                                 Антоніна ДУДНИК

оприлюднено 31.07.2023 р.

Надання одноразової матеріальної грошової допомоги постраждалому населенню внаслідок підриву Російською Федерацією греблі Каховської гідроелектростанції

Управління соціального захисту населення Голованівської військової адміністрації повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України від 07 липня 2023 р. № 691 внесено зміни до Порядку надання одноразової матеріальної грошової допомоги постраждалому населенню внаслідок підриву Російською Федерацією греблі Каховської гідроелектростанції, затвердженого постановою Кабінету. Міністрів України від 19 червня 2023 р. № 626, якими передбачено надання одноразової виплати громадянам, незалежно від отримання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.

Відтепер грошову допомогу від держави можуть отримати всі громадяни, які на момент Каховської катастрофи проживали (були зареєстровані/задекларовані) в населених пунктах Миколаївської та Херсонської областей, що зазнали підтоплення.

Перелік населених пунктів, що розташовані в районах підтоплень Миколаївської та Херсонської областей, разом з переліком вулиць та адрес (за можливості), що зазнали підтоплення, затверджується Миколаївською та Херсонською обласними військовими адміністраціями.

Призначення матеріальної грошової допомоги проводиться на підставі заяви постраждалої особи згідно затвердженої форми  за умови пред’явлення:

документа, що посвідчує особу, або єДокумента;

документа, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

свідоцтва про народження дитини або відображення в електронній формі інформації, що міститься у свідоцтві про народження, виготовленому на паперовому бланку (е-свідоцтво про народження).

Інформація про неповнолітню дитину включається до заяви одного з батьків, який належить до постраждалого населення.

Постраждала особа має звернутись із заявою до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення за адресою фактичного місця проживання.

Структурний підрозділ з питань соціального захисту населення не пізніше трьох робочих днів надсилає таку заяву засобом поштового зв’язку або захищеними каналами інформаційного зв’язку органу соціального захисту населення за зареєстрованим/задекларованим місцем проживання (перебування) постраждалої особи для подальшого розгляду та прийняття рішення щодо призначення матеріальної грошової допомоги таким органом.

Матеріальна грошова допомога призначається одноразово у розмірі 5000 гривень на одну постраждалу особу в разі звернення за такою матеріальною грошовою допомогою не пізніше ніж до 31 серпня 2023 р. (включно).

Нарахування та виплату матеріальної грошової допомоги проводятьрайонні державні (військові) адміністрації та їх структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних державних (військових) адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад Миколаївської та Херсонської областей

Начальник управління соціального

захисту населення Голованівської ОВА                         Антоніна ДУДНИК

Допомога на здобуття економічної самостійності малозабезпеченої сім’ї

1 січня 2022 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 21.04.2021 №397 «Деякі питання сприяння економічній самостійності малозабезпечених сімей», якою затверджено Порядок надання допомоги на здобуття економічної самостійності малозабезпеченої сім’ї. Вказаним Порядком врегульовано механізм надання такої допомоги, її розмір та підстави повернення.

  З січня цього року держава надаватиме безробітним членам малозабезпечених сімей фінансову допомогу на започаткування власного бізнесу. Допомога надаватиметься в рамках нової бюджетної програми сприяння економічній самостійності малозабезпечених сімей (Рука допомоги).

  Державна інвестиція в програму стимулювання зайнятості малозабезпечених вже у перший рік може допомогти створити близько 2-3 тисяч нових малих підприємств.

На реалізацію цієї програми в проекті Державного бюджету на 2022 рік планується близько 100 млн. грн.

  Нова бюджетна програма – це нові можливості для територіальних громад, для зайнятості населення, створення нових робочих місць, поповнення місцевого бюджету податками від нових бізнесів, залучення додаткових інвестицій у громаду.

  Державна допомога на започаткування власного бізнесу є безвідсотковою та складатиме до 15 мінімальних зарплат (на початок 2022 року – 97 500 грн.). Ці кошти надаються у безготівковій формі і можуть використовуватися тільки для оплати рахунків на придбання необхідного для заснування власної справи обладнання і матеріалів. Через три роки підприємницької діяльності допомогу потрібно повернути. Але сума, що повертається, зменшується на розмір сплачених за три роки податків та єдиного соціального внеску.

  Повертати кошти державі не потрібно, якщо сума сплачених податків перевищила суму наданої фінансової допомоги, або якщо підприємець працевлаштує у перший рік своєї роботи ще двох безробітних членів малозабезпечених сімей за направленням центру зайнятості.

  Участь у новій бюджетній програмі можуть взяти непрацюючі малозабезпечені особи, які отримують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям і зареєстровані як безробітні. Щоб отримати фінансову допомогу на започаткування власного бізнесу, малозабезпеченим потрібно звернутись із заявою до центру зайнятості за місцем проживання. Крім того, до центру зайнятості необхідно подати довідку про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності, судимості та бізнес-план майбутньої справи.
  Розробити бізнес-план допоможуть працівники центру зайнятості, які надаватимуть учасникам бюджетної програми консультації із започаткування та ведення бізнесу та організовуватимуть для них безкоштовне професійне навчання.

Після розгляду бізнес-плану та позитивного рішення регіональної комісії, учасник програми має протягом 30 днів зареєструвати ФОП або юридичну особу та укласти угоду про надання фінансової допомоги з регіональним центром зайнятості та центром зайнятості за місцем проживання.

Для отримання фінансової допомоги потрібно надати до центру зайнятості рахунок та договір, укладений між учасником програми, і постачальником обладнання та матеріалів, необхідних для заснування власної справи. Оплата витрат проводиться регіональним центром зайнятості на підставі цих документів.

На офіційному  сайті Державної служби зайнятості в розділі «Громадянам» створено рубрику «Допомога на здобуття економічної самостійності малозабезпеченої сім’ї» та розміщено відповідну інфографіку та покрокову інструкцію.

 

Алла ШАХВЕРДОВА,

 

начальник Благовіщенського відділу державних

соціальних допомог, компенсацій, житлових субсидій

УСЗН Голованівської РДА.              

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь