Про роботу виконавчого комітету міської ради із зверненнями громадян за 2022 рік
Протягом 2022 року розглянуто 279 звернень громадян, з них:
7 звернень на особистому та виїзному прийомі громадян у керівництва міської ради,
136 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 126 звернень надійшло через Кіровоградський обласний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”). На 6 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 268 звернень вирішено позитивно та 4 звернень в стадії розгляду, 1 звернення надіслано за належністю, строків розгляду звернень не порушено.
Статистичні дані за 2022 рік:
Станом на 31.12.2022 року |
|
поштою |
136 |
через ОДА |
5 |
через КОЦ |
126 |
в т.ч. через “урядову гарячу” лінію |
60 |
в т.ч. через “гарячу лінію” голови ОДА |
66 |
повторне |
4 |
колективних |
25 |
всього звернень |
279 |
кількість громадян, які звернулися |
671 |
Згідно класифікації звернень порушувались такі питання:
соціального захисту населення – 72;
аграрної політики і земельних відносин – 39;
комунального господарства – 27;
праця і заробітна плата – 17;
охорони здоров’я – 10;
житлової політики – 10;
освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 6;
сімейна та ґендерна політика. Захист прав дітей – 3;
екологія та природні ресурси – 3;
економіки, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємство – 2;
фінансова, податкова, митна політика – 1;
транспорт і зв'язок – 1;
культури та культурної спадщини, туризму – 1;
інше – 87.
Структура звернень за видами становить: 277 заяв (клопотання) та 2 скарги.
Відповідно до категорій громадян: 32 – одинокі матері, 9 – члени багатодітних сімей,
27 – особи з інвалідністю І-ІІІ групи, 240 – інші категорії.
За статтю авторів звернення: чоловіча – 301, жіноча – 370.
До міської ради не надходили звернення, заяви чи скарги громадян, які б були визначені необгрунтовними.
Міською радою вживаються невідкладні заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання вчасної, обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України “Про звернення громадян”, упорядкування роботи із зверненнями громадян, а саме: забезпечено недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей за зверненнями громадян із порушенням строків, установлених чинним законодавством, безпідставної передачі звернень іншим органам; викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятого рішення.
Графіки прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації та міської ради розміщено в приміщенні міської ради та оприлюднені на веб-сайті міської ради.
За звітний період до міської ради звернення громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі органів місцевого самоврядування не надходили.
Протягом звітного періоду до дисциплінарної відповідальності не було притягнено жодної посадової особи за порушення вимог Закону України “Про звернення громадян”.