Про стан роботи із зверненнями громадян за І квартал 2023 р.
Протягом І кварталу 2023 року розглянуто 81 звернення громадян, з них: 6 звернень на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
37 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 24 звернення надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 5 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 11 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 63 звернення вирішено позитивно та 7 звернень в стадії розгляду. За І квартал 2023 року керівництвом міської ради проведено 2 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 5 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
Стан розгляду звернень громадян аналізується на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
Відповідь заявникам надається в обов’язковому порядку без порушення термінів розгляду.