Про стан роботи із зверненнями громадян за ІІ квартал 2023 р.
Протягом ІІ кварталу 2023 року розглянуто 192 звернення громадян, з них: 9 звернень на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
96 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 65 звернень надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 9 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 29 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 158 звернень вирішено позитивно та 5 звернень в стадії розгляду. Станом на 30 червня 2023 року керівництвом міської ради проведено 5 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 9 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
Стан розгляду звернень громадян аналізується на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
Відповідь заявникам надається в обов’язковому порядку без порушення термінів розгляду.