Про стан роботи із зверненнями громадян за ІІІ кварталу 2023 року
Протягом ІІІ кварталу 2023 року розглянуто 334 звернення громадян, з них: 25 звернень на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
189 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 108 звернень надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 12 звернень на “гарячу лінію” міської ради, 278 звернень вирішено позитивно та 8 звернень в стадії розгляду. На звітну дату керівництвом міської ради проведено 8 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 12 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
Стан розгляду звернень громадян аналізується на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
Відповідь заявникам надається в обов’язковому порядку без порушення термінів розгляду.