Про стан роботи із зверненнями громадян за 2023 рік
Протягом 2023 року розглянуто 501 звернення громадян, з них:
50 звернень на особистому та виїзному прийомі громадян у керівництва міської ради, 304 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою, 127 звернень надійшло через Кіровоградський обласний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 15 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 75 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством,
422 звернення вирішено позитивно та 4 звернень в стадії розгляду.
Згідно класифікації звернень порушувались такі питання:
соціального захисту населення – 45;
аграрної політики і земельних відносин – 62;
комунального господарства – 45;
праця і заробітна плата – 23;
охорони здоров’я – 6;
житлової політики – 14;
освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 5;
сімейна та ґендерна політика. Захист прав дітей – 11;
екологія та природні ресурси – 8;
фінансова, податкова, митна політика – 3;
транспорт і зв'язок – 2;
діяльність підприємств та установ – 2;
інше – 275.
Структура звернень за видами становить: 491 заява (клопотання) та
9 скарг, 1 пропозиція.
За соціальним станом авторів звернень громадян: 43 – пенсіонери,
3 – безробітні, 2 – працівники бюджетної сфери, 1 – робітники та селяни,
451 – інші.
Відповідно до категорій громадян: 1 – одинока мати, 7 – члени багатодітних сімей, 14 – особи з інвалідністю І-ІІІ групи, 3 – ветерани праці, 466 – інші категорії.
За статтю авторів звернення: чоловіча – 542, жіноча – 703.
Стан розгляду звернень громадян аналізується на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
Відповідь заявникам надається в обов’язковому порядку без порушення термінів розгляду.