Про роботу виконавчого комітету міської ради із зверненнями громадян протягом І півріччя 2024 року
Протягом І півріччя 2024 року розглянуто 343 звернення громадян, з них:
40 звернень на особистому та виїзному прийомі громадян у керівництва міської ради,
241 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою, 50 звернень надійшло через Кіровоградський Регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 7 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 47 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 286 звернень вирішено позитивно та
10 звернень в стадії розгляду, строків розгляду звернень не порушено.
Статистичні дані за І півріччя 2024 року в порівнянні з 2023 роком:
|
Станом на 01.07.2024 року |
Станом на 31.12.2023 року |
поштою |
241 |
295 |
через ОДА |
2 |
9 |
через КРКЦ |
50 |
127 |
в т.ч. через “урядову гарячу” лінію |
37 |
79 |
в т.ч. через “гарячу лінію” голови ОДА |
13 |
48 |
повторне |
3 |
4 |
колективних |
9 |
33 |
всього звернень |
343 |
501 |
кількість громадян, які звернулися |
386 |
1245 |
Згідно класифікації звернень порушувались такі питання:
соціального захисту населення – 20 (2023 рік – 45);
аграрної політики і земельних відносин – 32 (2023 рік – 62);
комунального господарства – 29 (2023 рік – 45);
праця і заробітна плата – 2 (2023 рік – 23);
охорони здоров’я – 3 (2023 рік – 6);
житлової політики – 3 (2023 рік – 14);
освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 6 (2023 рік – 5);
сімейна та ґендерна політика. Захист прав дітей – 1 (2023 рік – 11);
екологія та природні ресурси – 5 (2023 рік – 8);
фінансова, податкова, митна політика – 1 (2023 рік – 3);
інше – 241 (2023 рік – 275);
Структура звернень за видами становить: 339 заява (клопотання) та 4 скарги.
За соціальним станом авторів звернень громадян: 18 – пенсіонери, 2 – безробітні,
3 – робітники, 320 – інші.
Відповідно до категорій громадян: 1 – дитина війни, 2 – учасники бойових дій, 2 – одинокі мати, 2 – особи з інвалідністю I групи, 2 – особи з інвалідністю ІI групи, 1 – особа з інвалідністю IІІ групи, 2 – внутрішньо переміщені особи, 331 – інші категорії.
За статтю авторів звернення: чоловіча – 136, жіноча – 250.
До міської ради не надходили звернення, заяви чи скарги громадян, які б були визначені необгрунтовними.
Міською радою вживаються невідкладні заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання вчасної, обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України “Про звернення громадян”, упорядкування роботи із зверненнями громадян, а саме: забезпечено недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей за зверненнями громадян із порушенням строків, установлених чинним законодавством, безпідставної передачі звернень іншим органам; викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятого рішення.
Графіки прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації та міської ради розміщено в приміщенні міської ради та оприлюднені на веб-сайті міської ради.
За звітний період до міської ради звернення громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі органів місцевого самоврядування не надходили.
Протягом звітного періоду до дисциплінарної відповідальності не було притягнено жодної посадової особи за порушення вимог Закону України “Про звернення громадян”.
На офіційному веб-сайті міської ради розміщено підрубрику “Звернення до посадовця”. Зайшовши на дану підрубрику, можна відправити електронне звернення до керівництва міської ради.