Порядок дій платника податків для подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет
Головне управління ДПС у Кіровоградській області інформує, що для зручності листування з контролюючими органами пропонуємо скористатися листуванням через електронний кабінет платника податків.
Платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Для осіб, які є фінансовими агентами, листування з контролюючим органом в електронній формі є обов'язковим у випадках, визначених Кодексом.
Для подання Заяви про бажання отримувати документи через електронний кабінет необхідно здійснити вхід до приватної частини електронного кабінету та скориставшись режимом «Введення звітності» обрати рік, місяць у якому формується заява, заповнити форму заяви J1391602, підписати за допомогою кваліфікованого електронного підпису та відправити підписану заяву до контролюючого органу.
Через певний час користувач отримує Квитанцію №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа та Квитанцію №2, яка засвідчує факт і час приймання/неприймання чи реєстрації електронного документа.
Пропонуємо скористатися сервісом листування з контролюючим органом в електронній формі, заповнивши заяву J1391602.