Звернення громадян
11 Квітня, 2025 р., 10:28
Протягом І кварталу 2025 року розглянуто 152 звернення громадян, з них: 24 звернення на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
86 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 34 звернення надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 3 звернення на “гарячу лінію” міської ради. На 27 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 128 звернень вирішено позитивно та 5 звернень у стадії розгляду. За звітний період керівництвом міської ради проведено 3 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 3 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
15 Січня, 2025 р., 15:15
Протягом 2024 року розглянуто 544 звернень громадян, з них:
72 звернення на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради, 383 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою (+ОДА), 74 звернення надійшло через Кіровоградський обласний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 12 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 83 звернення надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 460 звернень вирішено позитивно та 1 звернення в стадії розгляду, строків розгляду звернень не порушено.
15 Січня, 2025 р., 15:13
Протягом ІV кварталу 2024 року розглянуто 544 звернення громадян, з них: 72 звернення на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
379 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 74 звернення надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 12 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 83 звернення надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 460 звернень вирішено позитивно та 1 звернення в стадії розгляду. За звітний період керівництвом міської ради проведено 12 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 12 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
10 Жовтня, 2024 р., 13:26
Протягом ІІІ кварталу 2024 року розглянуто 479 звернень громадян, з них: 59 звернень на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
341 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою, 69 звернень надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 10 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 69 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 404 звернення вирішено позитивно та 6 звернень в стадії розгляду. За звітний період керівництвом міської ради проведено 9 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 10 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
07 Серпня, 2024 р., 14:55
Протягом І півріччя 2024 року розглянуто 343 звернення громадян, з них:
40 звернень на особистому та виїзному прийомі громадян у керівництва міської ради,
241 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою, 50 звернень надійшло через Кіровоградський Регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 7 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 47 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 286 звернень вирішено позитивно та
10 звернень в стадії розгляду, строків розгляду звернень не порушено.
07 Серпня, 2024 р., 14:48
Керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян зобов'язані проводити особистий прийом громадян.
08 Липня, 2024 р., 10:25
Протягом ІІ кварталу 2024 року розглянуто 343 звернення громадян, з них: 40 звернень на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
241 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою, 50 звернення надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 7 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 47 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 286 звернень вирішено позитивно та 10 звернень в стадії розгляду. За звітний період керівництвом міської ради проведено 6 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 7 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
09 Квітня, 2024 р., 09:05
Протягом І кварталу 2024 року розглянуто 209 звернень громадян, з них: 19 звернень на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
153 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою, 33 звернення надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 4 звернення на “гарячу лінію” міської ради. На 23 звернення надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 178 звернень вирішено позитивно та 8 звернень в стадії розгляду. За І квартал 2024 року керівництвом міської ради проведено 3 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 4 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.
25 Січня, 2024 р., 14:46
Протягом 2023 року розглянуто 501 звернення громадян, з них:
50 звернень на особистому та виїзному прийомі громадян у керівництва міської ради, 304 звернення надійшло на розгляд до міської ради поштою, 127 звернень надійшло через Кіровоградський обласний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 15 звернень на “гарячу лінію” міської ради. На 75 звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством,
422 звернення вирішено позитивно та 4 звернень в стадії розгляду.
07 Жовтня, 2023 р., 14:45
Протягом ІІІ кварталу 2023 року розглянуто 334 звернення громадян, з них: 25 звернень на особистому прийомі громадян у керівництва міської ради,
189 звернень надійшло на розгляд до міської ради поштою, 108 звернень надійшло через Кіровоградський регіональний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА + урядова “гаряча лінія”), 12 звернень на “гарячу лінію” міської ради, 278 звернень вирішено позитивно та 8 звернень в стадії розгляду. На звітну дату керівництвом міської ради проведено 8 прямих “телефонних ліній” під час яких звернулося 12 жителів громади. На всі поставленні питання надано роз’яснення та рекомендації згідно з вимогами чинного законодавства.